Term of Use

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Tvrtka STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. pruža online uslugu putem svoje Internet stranice na domeni stancija-st-antonio.hr, na World Wide Web mreži – Internet. Usluga se sastoji od pružanja informacijskih usluga, upravljanja sadržajem i provođenja financijskih transakcija preko treće strane, pružatelja tzv. „payment gateway“ usluge.

Tvrtka STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. je vlasnik web stranice

Vlasnik i direktor tvrtke STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. je Marina Marjanović, član društva i Milenko Marjanović, član društva

UVJETI KUPNJE

Uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata, odnosno reklamacije robe ponuđene na našim Internet stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je tvrtka STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. (u daljnjem tekstu STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o.), a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju.

Prilikom narudžbe Kupac prihvaća uvjete kupovine koji su ovdje navedeni. Na sve slučajeve koji nisu ovdje definirani, primjenjuju se zakoni Republike Hrvatske.

Putem internet trgovine Prodavatelja omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na Internet stranicama Prodavatelja.

Istaknute cijene su maloprodajne i sadrže PDV (osim ako nije drugačije navedeno u opisu artikla/usluge)

Transakcijska valuta je Euro (€).

Svi proizvodi su proizvedeni u Republici Hrvatskoj. Prodavatelj nastoji putem ovih stranica pružiti posjetiteljima i kupcima što točnije informacije o proizvodima, tehničke specifikacije, cijene i dostupnost. Na žalost, s obzirom da podaci dolaze iz mnogo različitih izvora, ne možemo jamčiti 100%-tnu točnost svih podataka na našim web stranicama. Hvala na razumijevanju!

Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene i bilo kojih drugih informacija, bez prethodne najave!

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju elektronskim obrascem za kupnju i neopozivi su. Da bi proces narudžbe bio ispravan i potpun, kupac je dužan pravilno ispuniti obrazac za kupnju.

DOSTAVA

Ukoliko je tako navedeno u opisu uređaja, troškovi dostave naplaćuju se 5 € za područje cijele Hrvatske (osim otoka). Ako je u opisu navedeno da je trošak dostave 0 € tada se dostava ne naplaćuje.

Ukoliko je pošiljka nestandardna (velike dimenzije ili masa), Prodavatelj će kontaktirati kupca radi dogovora o troškovima dostave.

Proizvodi se dostavljaju putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od oštećenja u transportu.

Roba je osigurana i od gubitka u dostavi, te ako Kupac ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, mora ga obavijestiti kako bi Prodavatelj mogao osigurati pronalazak pošiljke ili poslati zamjensku.

Rok isporuke ovisi o raspoloživosti artikala na lagerima glavnih uvoznika. Kontaktirajte nas kako bismo mogli precizirati rok isporuke.

NAČINI PLAĆANJA

Naručene proizvode s troškovima dostave kupac će prodavatelju platiti:

  • gotovinom
  • pouzećem
  • općom uplatnicom ili virmanom
  • kreditnim karticama (online).
  • American express: 2-12 rata
  • Diners: 2-12 rata
  • MasterCard (Zagrebačka banka): 2-12 rata
  • PBZ Visa: 2-12 rata
  • PBZ Maestro: 2-12 rata
  • Visa Avenue Mall: 2-12 rata
  • Maestro svih banaka: jednokratno

U slučaju da kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

U slučaju plaćanja kreditnom karticom, autorizacija iznosa je na čekanju i Prodavatelj će teretiti Kupčevu kreditnu karticu neposredno pred samu isporuku. Sve transakcije internetom zaštićene su sigurnosnim protokolom i COMPLIMENT je ovlašten od kartičnih kuća za sigurno poslovanje, i zajedno jamče kupcu sigurnost prilikom kupovine u našoj internet trgovini.

ZAMJENA PROIZVODA / POVRAT / REKLAMACIJE

Reklamacije i prigovori

Ako ustanovite da iz nekog razloga niste zadovoljni proizvodom koji ste kupili, molimo vas da nas u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa i opisom reklamacije e-mailom na reklamacije@stancija-st-antonio.hr

Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o: mogućnosti zamjene proizvoda, povratu proizvoda, povratu novca, servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda, drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju.

U slučajevima zamjene ili povrata, PROIZVODE (POVRAT ILI ZAMJENA) POTREBNO JE DOSTAVITI NA ADRESU: STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o., Ulica Giovanni A. della Zonca – Via Giovanni A. della Zonca 35A, Vodnjan . Po zaprimanju proizvoda, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na reklamacije@stancija-st-antonio.hr

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o.. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o.. Ako STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).

U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . COMPLIMENT će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska, ili na https://www.hup.hr.

Povrati

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora o čemu će vas TIA posebno upozoriti u ponudi konkretnog proizvoda.

Ugovor jednostrano možete raskinuti slanjem e-mail poruke na info@stancija-st-antonio.hr ili poštom na adresu STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o., Ulica Giovanni A. della Zonca – Via Giovanni A. della Zonca 35A, Vodnjan, gdje se u obzir uzima izjava kupca napisana na trajnom mediju i poslana poštom.

Ugovor možete jednostrano raskinuti putem bilo koje nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Vaš zahtjev za zamjenu ispravnog proizvoda (npr. neodgovarajuća boja proizvoda) koji ste kupili smatrat će se jednostranim raskidom, pa Vas molimo da u tom slučaju obavezno pratite upute za jednostrani raskid ugovora kako bismo znali da želite zamjenu proizvoda. Proizvode (povrat ili zamjena) potrebno je dostaviti na adresu: STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o., Ulica Giovanni A. della Zonca – Via Giovanni A. della Zonca 35A, Vodnjan.

U slučaju jednostranog raskida ugovora i/ili storniranja narudžbe postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac želi može se obratiti STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. e-mailom na info@stancija-st-antonio.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o.. STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. poziva kupca da proizvod zapakira u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana. STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o.obavještava kupce da će o umanjenju vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o tome obavijestiti kupca nakon primitka vraćenog proizvoda.

STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. preporuča svojim kupcima prilikom preuzimanja proizvoda, vezano uz jednostrani raskid ugovora u zakonskom roku od 14 dana:

  • slika proizvoda‎ prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. preporuča kupcu da detaljno pregleda karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. prilikom izbora proizvoda.
  • ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o.. AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.
  • ako oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o.. Ako STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o. organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem e-mail poruke. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će izvršen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći ovdje (kliknite za više info).

PROIZVODE (POVRAT ILI ZAMJENA) POTREBNO JE DOSTAVITI NA ADRESU: STANCIJA ST. ANTONIO d.o.o., Ulica Giovanni A. della Zonca – Via Giovanni A. della Zonca 35A, Vodnjan

Rješavanje sporova

U slučaju spora između kupca i prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Puli.